12.07.2019Barbara Jagoda: z Imagine do Echo Marketingludzie i firmy public relations TweetOd lipca działaniami komunikacyjnymi w agencji Echo Marketing zajmuje się Barbara Jagoda.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54848 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
12.07.2019Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w agencji InsigniaDo agencji kreatywnej Insignia dołączył Szymon Krzysiak. Objął stanowisko senior strategic managera odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji. 0 0 0
12.07.2019Karol Milewski dołącza do zarządu spółki OmnipackFunkcję chief commercial officera w Omnipack objął Karol Milewski. Ze spółką zajmującą się logistyką dla e-sklepów związany jest od samego początku. Jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej. Teraz dołącza do zespołu operacyjnie. 0 0 0
11.07.2019Justyna Orzeł sekretarzem generalnym i wiceprezesem Carrefour PolskaSekretarzem generalnym i wiceprezesem Carrefour Polska została Justyna Orzeł. Objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 r., poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. 0 0 0
11.07.2019Jerzy Hołub dyrektorem marketingu w polskim oddziale Mastercard1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub. Do firmy przeszedł bezpośrednio z Orange, gdzie zajmował się marketingiem B2B oraz współpracą marketingową z Google, Samsungiem i Cisco. 0 0 0
8.07.2019Michał Giera jako head of mobile product dołącza do agencji MobiemDo agencji marketingu mobilnego Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączył Michał Giera. Z początkiem czerwca objął nowo utworzone stanowisko head of mobile product. 0 0 0
8.07.2019Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta w High-ScoreStanowisko account managera w stworzonej przez Albedo Marketing marce High-Score objęła Kinga Hankiewicz. Marka specjalizuje się w grywalizacji. To kolejny etap rozbudowy struktur zespołu. 0 0 0