Personalia

Barbara Grabiwoda i Paweł Wojciechowski odpowiadają za kompetencje commerce w Publicis Groupe Polska

Barbara Grabiwoda, e-commerce strategy director i Paweł Wojciechowski, integrated commerce director zajmą się rozwojem strategicznych kompetencji commerce’owych w Publicis Groupe Polska. Będą też wspierać klientów grupy w integracji działań marketingowych ze sprzedażowymi w środowisku online. Z organizacją rozstaje się Krzysztof Andrzejczak, który pełnił funkcję chief commerce officera.

Do głównych zadań nowego zespołu kierującego obszarem commerce w Publicis Groupe Polska należą m.in.:

  • wsparcie klientów w analityce i rozumieniu zachowań oraz potrzeb konsumentów w Internecie,
  • strategiczne doradztwo i zarządzanie aktywacjami w obszarze commerce jako integralnej części całego ekosystemu działań marketingowo-sprzedażowych,
  • zarządzanie wizerunkiem marki w Sieci w taki sposób, by budować pozytywne doświadczenia konsumentów, które przekładają się na realizację celów sprzedażowych i biznesowych firm.

Barbara Grabiwoda jest związana z branżą marketingową od 2009 r. Przez blisko 10 lat pracowała po stronie klientów, zarządzając markami globalnymi i lokalnymi na poziomie operacyjnym i strategicznym w branżach usługowej i FMCG. W 2018 r. dołączyła do grupy Publicis. Zajmuje się wspieraniem transformacji marketerów w środowisku commerce, wykorzystując do tego wiedzę o konsumentach i dane płynące z zaawansowanej analityki. Doradza strategicznie największym markom FMCG i detalistom, w tym m.in. firmom Unilever, Microsoft czy GSK.

Paweł Wojciechowski z branżą internetową jest związany blisko 20 lat. Do Publicis Groupe Polska dołączył w 2014 r. Początkowo jako business director w agencji Performics odpowiadał za zapewnienie najwyższej jakości działań performance marketingowych dla takich klientów, jak m.in. Frisco.pl, W.Kruk, BRW, Obi, Getin Bank czy Vistula oraz rozwijanie kompetencji e-commerce w części mediowej grupy. Wcześniej współtworzył dział e-commerce w grupie Interia.pl. Był także związany z siecią reklamy efektywnościowej Novem, a w firmie Weltbild zajmował stanowisko dyrektora marketingu.

Z Publicis Groupe rozstaje się Krzysztof Andrzejczak pełniący od 2018 r. funkcję chief commerce officara.

Krzysztof to najwyższej klasy ekspert i specjalista w obszarze commerce. Zdaję sobie sprawę, jak wiele wspólnych projektów moglibyśmy jeszcze zrobić razem, ale rozumiem chęć sprawdzenia się w innym obszarze rynku. Piękne jest to, że w tej nowej konfiguracji będziemy nadal blisko współpracować i nie mam wątpliwości, że wiedza i doświadczenie, które zostawił w naszej firmie, będą nadal pracować z korzyścią dla wszystkich naszych klientów – powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

  • 1
Barbara Grabiwoda i Paweł Wojciechowski

Barbara Grabiwoda i Paweł Wojciechowski zajmą się rozwojem strategicznych kompetencji commerce’owych w Publicis Groupe Polska



Reklama