26.05.2006Barbara Górska w Ernst & Young Tweet1 czerwca 2006 roku, Barbara Górska obejmie stanowisko Dyrektora Public Relations Ernst & Young.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53973 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
26.05.2006STGR Stargraphics Creative Services rozbudowuje i modernizuje swoje strukturyW związku z dynamicznym rozwojem STGR Stargraphics, dotychczasowy Account Director Tomasz Grudzień, objął stanowisko Partnera Zarządzającego. Jednocześnie nadal będzie kierował całym zespołem powołanym do obsługi klienta. 0 0 0
25.05.2006Nowy redaktor w S4Fullserwisowa Agencja S4 uzupełniła wakat na stanowisku redaktora – objęła je Justyna Bąba, która do tej pory pracowała jako redaktor, koordynator projektów i korektor, m.in. dla wydawnictw: Znak, Plus, Universitas. Nowa esczterowiczka zajmie się redagowaniem czasopism, zarówno tych tworzonych dla klientów, jak i prowadzonych przez agencję w ramach wewnętrznego i zewnętrznego PR-u oraz korektą bieżących projektów reklamowych. 0 0 0
24.05.2006Piotr Mularewicz przechodzi z Peppermint do Peppermint MedicalPiotr Mularewicz, Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu agencji Peppermint, od maja objął stanowisko Partnera Zarządzającego agencji marketingu medycznego Peppermint Medical. Zmiana jest związana ze strategicznymi planami rozwoju w obszarze marketingu farmaceutycznego i potrzebą wzmocnienia dynamicznie rozwijającej się agencji medycznej. 0 0 0
23.05.2006Awanse w agencji Blue GrassSylwia Osińska objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Blue Grass. Jest absolwentką kierunku Handel i Marketing na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - studia ukończyła z wyróżnieniem. Pracę w Blue Grass rozpoczęła w kwietniu 2005 r. Od tego momentu jej kariera rozwijała się dynamicznie - w listopadzie 2005 r. awansowała ze stanowiska junior account na account, a obecnie, od maja 2006, kieruje zespołem zajmującym się obsługą klientów. 0 0 0
22.05.2006Nowy prezes na czele władz Stowarzyszenia ProMarka18 maja 2006r. Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrało nowego prezesa, sześciu członków do zarządu i dwóch do komisji rewizyjnej. Ponadto członkowie ocenili działalność ProMarki w roku 2005/2006 i zatwierdzili priorytety ProMarki na rok 2006/2007. 0 0 0