Awanse we wrocławskim oddziale Touch.PR
Z początkiem grudnia 2022 w Touch.PR we Wrocławiu dwie osoby awansowały na stanowiska dyrektorskie. Dominika Szalek-Kanofocka objęła stanowisko account directora, a Artur Klich został development directorem.
Dominika Szalek-Kanofocka na nowym stanowisku w Touch.PR odpowiada za:
- kierowanie pracami wrocławskiego oddziału na rzecz klientów;
- zapewnienie im profesjonalnej opieki.
Specjalizuje się głównie w obszarze media relations i content creation. Wykorzystuje swoje doświadczenie, nadzorując działania m.in. dla marki Gatta Active.
Z komunikacją, marketingiem i PR-em związana jest od 2012 r. Od samego początku pracowała po stronie agencyjnej dla dużych rodzimych i międzynarodowych podmiotów. Realizowała działania dla marek z branż:
- FMCG (Piątnica, Eisberg, Lactima, Czas na Herbatę);
- budowlanej (Den Braven, Guardian, Armacell, Polbruk, Glen Dimplex);
- wnętrzarskiej (Ospel, Wineo, Optiflame).
Artur Klich jako development director będzie czuwał nad:
- realizowaniem działań wpływających na rozwój firmy;
- poszukiwaniem nowych możliwości biznesowych;
- analizami rynku;
- planowaniem akcji marketingowych;
- opracowaniem i wdrożeniem strategii rozwoju agencji;
- wsparciem działań new business.
Ma 10 lat doświadczenia w branży public relations. W Touch.PR pracuje od nieco ponad roku (wcześniej na stanowisku senior account managera). Odpowiadał jak dotąd za budowanie rozpoznawalności i kreowanie wizerunku blisko 70 marek. Realizował działania z zakresu media relations, social media, komunikacji wewnętrznej czy tworzenia koncepcji i strategii kreatywnych. Były to projekty dla klientów z branży fashion, beauty, budowlanej, wnętrzarskiej czy technologicznej. W tym roku został laureatem Srebrnego Spinacza w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” za projekt Wilcza for/rest.
- 1