18.01.2005Awanse w Grupie Radiowej Time TweetRadio Eska Śląsk (99,1 MHz) i Eska Gorzów Wlkp. (93,8 MHz) mają nowych dyrektorów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53965 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
18.01.2005Amerykański filar kreacji Agencji S4Do Agencji Reklamowej S4 dołączył Michael Heidtman, copywriter i creative director z amerykańskiej agencji Chernoff Newman (CNSG). Wśród klientów, z którymi pracował w trakcie trzydziestletniej kariery znajdują się między innymi firmy takie jak Shell Oil, Sears, Walt Disney World (US), Kentucky Fried Chicken, liczne przedsiębiorstwa farmaceutyczne i zajmujące się ochroną zdrowia, oraz amerykańskie agendy rządowe, dla których opracowywał projekty kampanii społecznych. 0 0 0
18.01.2005Nowy Head of Art w TEQUILAPolskaJulian Świetlicki objął stanowisko Head od Art w Dziale Kreacji TEQUILAPolska. Odpowiedzialny będzie za utrzymanie wysokiego poziomu artystycznego prac wychodzących z Agencji. 0 0 0
18.01.2005Zmiany w Great Open HouseRobert Kołodziejczyk objął stanowisko Prezesa Zarządu agencji reklamowej Great Open House. Kołodziejczyk, który był dotychczas wiceprezesem Great Open House, zastąpił na tym stanowisku Łukasza Gajewskiego. Łukasz Gajewski opuścił struktury dojrzałej już biznesowo agencji Great Open House, by w ramach tej samej grupy kapitałowej zająć się rozwojem nowego biznesu. 0 0 0
18.01.2005Awans i nowe osoby w Dziale Obsługi Klienta Agencji TEQUILAPolskaBartosz Kluczyński awansował na stanowisko senior account managera i jednocześnie został szefem zespołu w Dziale Obsługi Klienta TEQUILAPolska. Do Agencji dołączyło również dwoje nowych account managerów: Marcin Łaguniak w Poznaniu i Katarzyna Kosieradzka w Warszawie. Zmiany w Dziale Obsługi Klienta są związane z pozyskaniem nowych klientów przez agencję marketing services TEQUILAPolska. 0 0 0
18.01.2005Euro RSCG rośnie w siłęEuro RSCG Worldwide w rankingowej czołówce pod względem pozyskanych budżetów globalnych Klientów Grupa Euro RSCG Worldwide należąca do holdingu Havas zajęła drugie miejsce w rankingu Advertising Age pod względem wysokości pozyskanych w 2004 roku budżetów globalnych Klientów, wśród których znaleźli się Klienci farmaceutyczni tacy jak: GlaxoSmithKline, Sanofi-Aventis, Novartis. Budżet pozyskanych Klientów wynosi 370. 5 mln dolarów. 0 0 0
18.01.2005Nowi ludzie w Henkel PolskaFirma Henkel Polska poinformowała o zmianach personalnych w dziale kosmetyków. Martin Schittengruber objął funkcję Dyrektora Marketingu, natomiast Piotr Pawiński został Dyrektorem Sprzedaży. 0 0 0