Personalia

Awanse w dziale strategii V&P

W listopadzie Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.

Przemek już wcześniej rozpoczął rozwijanie oferty działu o nowoczesne narzędzia wspierające projektowanie materiałów POS oraz digital. Udało mu się również uruchomić projekty związane z konsultingiem, budowaniem strategii oraz badaniami marketingowymi. Dążymy do tego, by dział strategii budował wartość dodaną zarówno w projektach digitalowych, aktywacyjnych, ATL-owych, jak i związanych z planowaniem mediów. Czyli we wszystkich głównych obszarach aktywności V&P – mówi Kacper Skocki, COO agencji.

Przemysław Guzik zastąpił na stanowisku Kacpra Skockiego. Ten ostatni łączył zarządzanie działem z funkcją chief operating oficera agencji. Nowy strategic planning director ma ponad 17-letnie doświadczenie. Odpowiadał za strategie i kampanie realizowane w Polsce i za granicą zarówno po stronie agencji (m.in. V&P, Tequila\TBWA, Healthway), jak i firm (Cosmo Group). W ramach Omnicom Group szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie.

Również w listopadzie awansowała Anna Taraska

Objęła stanowisko strategic plannera. W V&P wspiera projekty digitalowe, socialmediowe i obejmujące komunikację zintegrowaną. Do grona jej klientów należą m.in: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kompania Piwowarska, Eurocash. Przed dołączeniem do zespołu V&P realizowała projekty z zakresu employer brandingu dla firm takich jak PLL Lot, BGK, Wedel, BP, Empik, Axa, PwC czy Wirtualna Polska.

Przemysław Guzik i Anna Taraska posiadają certyfikat DIMAQ Professional potwierdzający kompetencje w zakresie digital marketingu na poziomie zaawansowanym.


 

Reklama