Personalia

Awanse na kluczowe stanowiska w Adrino

Sieć reklamy mobilnej Adrino poinformowała o awansach w firmie. Nowe stanowiska otrzymali: Dorota Łoboda-Kąkowicz, która została managing directorem, Michał Jankowski, obecnie head of agency sales oraz Daniel Franc, awansowany na funkcję head of direct sales.

Dorota Łoboda-Kąkowicz w branży marketingowej pracuje od 2009 r. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której częścią jest Adrino, dołączyła w 2017 r. jako head of strategy division. Jako managing director odpowiada za pracę organizacyjną, modernizację produktu, wdrażanie nowych rozwiązań, technologii oraz narzędzi w ramach portfolio produktowego Adrino, zarówno mobile, jak i desktop.

Michał Jankowski marketingiem zajmuje się od 2010 r. W karierze zawodowej pracował m.in. dla GG Network oraz Gremi Media. Z Adrino jest związany od czterech lat, wcześniej był team leaderem w dziale sprzedaży agencyjnej. Od marca 2020 r. jako head of agency sales jest odpowiedzialny za pracę i rozwój działu sprzedaży agencyjnej, a także negocjacje z domami mediowymi.

Daniel Franc z mediami związany jest od 2008 r. Pierwsze kroki stawiał w radiu Roxy, następnie pracował w „Gazecie Wyborczej”, Gazecie.pl oraz Stroer Digital. W 2018 r. dołączył do Adrino, gdzie początkowo kierował działem klientów kluczowych. W marcu tego roku objął funkcję head of direct sales. Do jego obowiązków należy nadzór i rozwój działu sprzedaży bezpośredniej.

  • 3
Adrino

Dorota Łoboda-Kąkowicz

Michał Jankowski

Daniel Franc



Reklama