Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates - Marketing przy Kawie

Personalia

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W agencji influencer marketingu Rokmates wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.

W pierwszej połowie tego roku w Rokmates wyodrębniono wyspecjalizowany dział influencer managementu. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby twórców, którzy dołączają z managementu agencji, a także planów rozwoju ich obsługi.

Na czele zespołu stanął Artur Nalepko jako head of influencer management

Do firmy dołączył w czerwcu 2023 r. jako senior influencer manager. Obecnie jest odpowiedzialny m.in. za:

  • budowanie relacji z twórcami,
  • rozwój tiktokowej oferty agencyjnej,
  • działania strategiczne z klientami na TikToku,
  • płatne kampanie na TikToku,
  • budowanie relacji z przedstawicielami platformy.

Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI. Zespół influencer managementu współtworzy m.in. Mateusz Lipowski, senior influencer manager.

Dział account managementu objął Marcin Szewczyk – head of account management

Od lutego 2023 r. był business development managerem. Ma ponad 6 lat doświadczenia w szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około 4 lata w influencer marketingu. Wiedzę i umiejętności zdobywał w agencjach SEO, SEM, contentowej, produkcyjnej i influencerskiej. Pracował na styku sprzedaży i obsługi klienta. Aktualnie odpowiada za:

  • relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę,
  • business development.

Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów jak Philips, GymBeam czy Intel. Częścią zespołu Marcina Szewczyka jest m.in. Weronika Nowik, która z końcem zeszłego roku awansowała na stanowisko senior account managerki.

Szeregi Rokmates zasilił Wojciech Grzegorzyca. Objął nowo utworzone stanowisko senior communications managera

Ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie 5 lat doświadczenia w działaniach public relations. Zdobywał je w agencjach Wec Communication i Gameset (część Grupy Lifetube). Pracował nad:

  • komunikacją różnych aktywacji w gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips OneBlade czy Grupy Erbud),
  • zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w Mixx Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).

Jego zakres obowiązków w Rokmates obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację.

Do agencji dołączył także Krzysztof Sarna. Objął nowo powstałe stanowisko senior strategy managera

Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Krzysztof Sarna pracuje

  • W branży marketingowej pracuje od prawie dwunastu lat. Zdobywał doświadczenia zawodowe:
  • prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie długofalowych projektów (np. Studio Tymbark),
  • obsługując procesy przetargowe i przygotowywanie ofert,
  • zajmując się opracowywaniem koncepcji kreatywnych.

Wcześniej przez 8 lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in. z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.

O agencja prowadzi obecnie jeszcze cztery rekrutacje do zespołów influencer managementu, account managementu oraz tworzonego zespołu sales management.

  • 1
Rokmates

Awanse i nowe stanowiska w agencji Rokmates



Reklama