Personalia

Awanse i nowe osoby w zespole Audience Media Group

Na stanowisko business integrated manager w Audience Media Group, polskiej grupie mediowej dostarczającej rozwiązania z zakresu digital marketingu, awansowała Agata Florczak. W 2022 r. rozbudowano również zespół AMG. Dołączyły do niego: Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.

Cieszę się, że w tym roku dołączyły do naszego zespołu tak kompetentne osoby, które nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz również świeżym spojrzeniem wspierają rozwój Audience Media Group – mówi Paweł Sypczuk, CEO grupy.

Agata Florczak

Jest związana z grupą od marca 2022 r. Jako head of performance marketing odpowiadała za szeroko rozumiane działania efektywnościowe. Ma doświadczenie w obsłudze kampanii rozliczanych w modelach CPC, CPL, CPS SUC, opartych na działaniach display, native, push, retargetingu oraz e-mailingu.

Awansowała na business integrated managera 1 października. Obszar jej kompetencji obejmuje:

  • działania z zakresu marketingu efektywnościowego;
  • wsparcie klientów w realizacji kampanii reklamowych wideo online oraz digital audio.

W branży marketingowej pracuje od ponad dziesięciu lat. Odpowiadała zarówno za pozyskiwanie klientów, jak i realizację oraz optymalizację kampanii afiliacyjnych. Także za tworzenie strategii wielokanałowych i media planów.

Zofia Kostrzewa

Dołączyła do AMG w kwietniu 2022 r. Na stanowisku account managera koordynowała działania związane z kampaniami efektywnościowymi.

Absolwentka neurokognitywistyki na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Z uniwersytetem związana jest również jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii. Prowadzi zajęcia m.in. ze statystyki. Pracuje też w Emotion Cognition Lab (Interdyscyplinarne Laboratorium Regulacji Emocjonalnej i Procesów Poznawczych), w ramach którego współprowadzi projekty badawcze.

Anastasiya Baranouskaya

Od września jako junior traffic manager odpowiada za testy, implementację oraz monitorowanie kampanii z obszaru performance marketingu, wideo oraz audio. Jest absolwentką kierunku frontend web developer.

Sylwia Szeszko

Ona również dołączyła do grupy we wrześniu 2022. Na stanowisku junior account managera odpowiada za współpracę z wydawcami oraz prowadzenie i optymalizację kampanii efektywnościowych i kampanii wideo. Jest absolwentką kierunku zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

  • 1
Agata Florczak_Business Integrated Manager Audience Media Group

Agata Florczak – business integrated manager w Audience Media Group

 

 



Reklama