Personalia

Awanse w agencji Leo Burnett Warszawa

W Leo Burnett Warszawa na stanowiska creative group heads awansowali Marek Wyżnikiewicz oraz Piotr Dugin. Dotychczas pracowali jako senior copywriterzy.

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol oraz P&G. Będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative directorowi agencji.

Piotr Dugin jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 r. w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett.

Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od jedenastu lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch & Saatchi, Walk Creative oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla marek: McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange.

Wyżnikiewicz i Dugin są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.

  • 2
Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali w Leo Burnett Warszawa

Marek Wyżnikiewicz

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali w Leo Burnett Warszawa

Piotr Dugin

 



Reklama