Personalia

Awans Tomasza Perkowskiego w MediaHub

Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade. Odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów MediaHub i optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Podlega bezpośrednio Maciejowi Niepsujowi, szefowi działu trade.

Dynamika, z jaką rozwijamy u nas obszar digital, to nie tylko narzędzia i technologie. To również udział tego medium w wydatkach naszych klientów. Wierzymy, że awans Tomasza Perkowskiego, jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą nam optymalnie zarządzać rosnącymi budżetami klientów w kluczowych dla nich obszarach – mówi Maciej Niepsuj, chief trading officer w MediaHub.

Tomasz Perkowski w MediaHub pracuje od piętnastu lat. Zaczynał jako media planner. Ostatnio pracował jako senior digital manager w zespole Anny Jezierskiej, client managing partner. Odpowiadał za zespół strategii, planowania i realizacji kampanii online, obsługujący m.in. CCC, Vision Express, Kross, Orlen, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizzę czy Velux.

  • 1
Awans Tomasza Perkowskiego na digital investments directora

Tomasz Perkowski, nowy digital investments director w MediaHub


 

Reklama