Personalia

Artur Pruziński account directorem w K2 Precise

Na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2) awansował Artur Pruziński. Jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak i samej agencji.

Artur Pruziński z branżą związany jest od piętnastu lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank). Odpowiadał tam za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako e-commerce manager w Skarbiec TFI. Później po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.

Z K2 Precise jest związany od 2017 r. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360 stopni, analityki, analiz czy strategii.

Efektem pracy jego oraz zespołu jest m.in. srebrne Effie dla Nutricii Medycznej (Grupa Danone) w kategorii Leki i suplementy diety za pierwszą w Europie stworzoną lokalnie kampanię „Twoje posiłki w walce z chorobą. Nutridrink”. Do dziś Pruziński współtworzy strategię digital dla marki oraz trzyma pieczę nad jej realizacją.

Na nowym stanowisku bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów client service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.

  • 1

Artur Pruziński account directorem w K2 Precise



Reklama