Personalia

Arkadiusz Mierzwa w dziale komunikacji Biedronki

Kierownikiem w dziale komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska został Arkadiusz Mierzwa. Będzie zajmować się relacjami z mediami i budowaniem pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka.

Do niedawna był prowadzącym program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1. Wcześniej, w latach 2013–2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy NC+, prowadząc komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej.

W latach 2008–2013 rzecznik prasowy i dyrektor biura prasowego Banku Pekao SA. Przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.

Został dwukrotnie nagrodzony w konkursie Protony w kategorii „Rzecznik prasowy”, m.in. zajmując drugie miejsce w 2011 r.

Działem komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins od grudnia 2016 r. zarządza Katarzyna Scheer.



Reklama