Personalia

Anna Ziętek dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej

Od stycznia Anna Ziętek zarządza działaniami marketingowymi i komunikacją marki w Mennicy Polskiej. Zajmuje się strategią i realizacją działań marketingowych oraz kreowaniem i wdrażaniem kompleksowej strategii komunikacji marki. Koordynuje też pracę działu i podlega bezpośrednio Katarzynie Budnickiej, prezes zarządu Mennicy Polskiej.

Anna Ziętek wcześniej pracowała w Polskim Radiu, firmach Multimedia Polska/Vectra, Gedeon Richter i Audika. Jest ekspertem w budowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu reputacją i wizerunkiem organizacji. Specjalizuje się też w opracowywaniu i wdrażaniu programów employee advocacy. Tworzy strategie employer branding oparte głównie na social mediach i promocji marek osobistych pracowników – akcentując ich pozycję ekspercką. Jest zwolenniczką komunikacji human 2 human.

Poprzednio dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej był Bartosz Grad, który zakończył pracę z końcem 2022 r.

  • 1
Anna Ziętek

Anna Ziętek dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej



Reklama