Personalia

Anna Tutak-Kordyl nową dyrektor marketingu MediaMarktSaturn Polska

Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl. Objęła stanowisko dyrektor marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.

Anna Tutak-Kordyl ma bogate doświadczenie w różnych obszarach marketingu. Zdobyła je w trakcie ponad 20-letniej współpracy z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Odpowiadała za budowę i wdrażanie strategii marketingowych firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Przed dołączeniem do MediaMarktSaturn Polska kierowała zespołami w przedsiębiorstwach z obszaru  food & beverages czy retail, takich jak Procter & Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych. Była członkiem rad nadzorczych (m.in. firmy Sokołów) i ma kwalifikacje formalne w tym zakresie.

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), które działa na rzecz budowania, promowania i propagowania idei Interim Management. Nowa dyrektor marketingu sieci MediaMarkt to ekspert w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także consumer and shopper insights.

  • 1
Anna Tutak-Kordyl

Anna Tutak-Kordyl



Reklama