Personalia

Anna Nazar dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido

Dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido oraz komórki odpowiedzialnej za rozwój i badania została Anna Nazar. Jej zadania to tworzenie i realizacja strategii rozwoju, opracowanie i wdrożenie oferty z zakresu R&D, client service, new business. Będzie też nadzorować zespół mediowy.

Z branżą mediową Anna Nazar związana jest od dwudziestu lat. Pracowała dla największych domów mediowych w Polsce: Zenithmedia (Publicis), Mediacom (GroupM), OMD (Omnicom). Zdobywała doświadczenie w międzynarodowym środowisku, pracując dla firm takich jak Procter & Gamble, Danone, Heineken Company (Grupa Żywiec).

Zrealizowała wiele projektów z obszaru komunikacji mediowej, m.in. dla marek Bayer, McDonald’s, Lotte Wedel, Hortex, Huawei, Provident, PZU. Projekty, w które była zaangażowana, nagradzano w konkursach branżowych – Media Trendy (obecnie Innovation Awards), Effie Awards czy Mixx Awards. Prowadzi również własną firmę NazarCom, specjalizującą się w consultingu. Jest też wykładowcą akademickim.

Ukończyła marketing na Uniwersytecie Łazarskiego oraz studia podyplomowe z marketingu internetowego na SGH. Obecnie pisze doktorat na SGH z dziedziny cyfryzacji. Ma certyfikat DIMAQ Professional.

  • 1
Anna Nazar

Anna Nazar



Reklama