Personalia

Anna Kuropatwa – chief strategy officer w Value Media

Dotychczasowa szefowa działu strategii Havas Media, Anna Kuropatwa dołącza do Value Media i obejmuje stanowisko chief strategy officer. Będzie podlegać Rafałowi Wachnikowi, dyrektorowi zarządzającemu agencji mediowej. Jej przejście związane jest z nową strategią rozwoju agencji, której ambicją jest bycie najsilniejszą strategicznie agencją na rynku.

Anna Kuropatwa przez 16 lat była związana z grupą Havas. Przez ostatnie lata pracowała w dziale strategii, finalnie stając na czele całego zespołu. Zdobywczyni IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorka Effie oraz uczestniczka pierwszej edycji Marketing Mastermind IAA. Ma szerokie spektrum doświadczenia w branży komunikacyjnej, obejmujące projekty strategiczne, badawcze i analityczne.

Misją Value Media jest planowanie i wdrażanie pozytywnej zmiany biznesowej dla naszych klientów. By tę misję jak najlepiej realizować, chcemy stale wzmacniać nasze kompetencje strategiczne. Ogromne doświadczenie Ani w tym obszarze otwiera nowe perspektywy rozwoju naszych pracowników. Jest to priorytetem dla Value Media. Bardzo się cieszę, że Ania dołącza do naszego zespołu – komentuje Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.

Od pewnego czasu z zaciekawieniem przyglądałam się rozwojowi i zmianie roli Value Media w Group One. Myślę, że mogę wnieść do agencji zarówno swoje doświadczenie, jak i nowe pomysły. Nie bez znaczenia jest też niesamowita kultura organizacji, którą miałam już okazję poczuć. Otwartość oraz świadomość wpływu na to, w którą stronę idzie firma. Chcę bowiem nie tylko uczestniczyć w tej zmianie, ale też mieć na nią realny wpływ – mówi Anna Kuropatwa, nowa chief strategy officer.

  • 1
Anna Kuropatwa – chief strategy officer w Value Media

Anna Kuropatwa – chief strategy officer w Value Media

 


 

Reklama