Anna Krauze w zespole zarządzającym DHL - Marketing przy Kawie

Personalia

Anna Krauze na stanowisku dyrektora ds. strategicznego rozwoju e-commerce w DHL Parcel Polska

Do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska dołączyła Anna Krauze. Objęła stanowisko dyrektora ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Wcześniej była związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR, a także badania rynkowe.

Anna Krauze to managerka z 20-letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych. W tym także w tworzeniu i implementacji strategii online. Koncentruje się na synergicznym rozwoju biznesu we współpracy z kluczowymi partnerami. Tworzy strategie wzrostu i utrzymania długotrwałej współpracy.

Wcześniej związana m.in. z Castoramą i Allegro

W strukturach największej polskiej platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: Motoryzacja, Dom i Ogród oraz Sport i Rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za:

  • wdrażanie innowacji handlowych,
  • wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych.

Przyczyniło się to do trafnego dostosowania oferty do zmieniających się warunków rynkowych.

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA. Zdeklarowana entuzjastka życia na pełnych obrotach. Propagatorka i mentorka kobiecego rozwoju. Śmiało przełamuje stereotypy, demonstrując, że wyzwania są po to, aby je realizować i sięgać wyżej. W świecie biznesu ceni trwałe związki, profesjonalizm i pasję, która jest punktem wyjścia. Motywacją do działania są dla niej ludzie, adrenalina i ambitne cele.

Docenia sport, który, jej zdaniem, ma wiele wspólnego z biznesem. Obie dziedziny wymagają precyzyjnego planu, pokory i umiejętności dostosowania strategii do zmieniających się warunków. Preferuje sporty ekstremalne, które wymagają zimnej krwi, odwagi i gotowości do ryzyka. Te cechy są również cenne w jej życiu zawodowym. Prywatnie najważniejsze są dla niej chwile spędzone z bliskimi, najlepiej w podróży.

(…) Obecnie moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – komentuje nowa dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska. – Współczesny świat jest mobilny, szybki, ikoniczny. Również branża e-commerce zmienia się niezwykle dynamicznie. Dlatego tak ważne staje się:

  • wykorzystanie potencjału nowych technologii,
  • rozwijanie wyspecjalizowanych aplikacji,
  • wielokanałowy dialog z klientem,
  • kompleksowa oferta, w pełni dostosowana do jego potrzeb.

Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL. By traktowali nas jako pierwszy, preferowany wybór – podkreśla.

  • 1
Anna Krauze

Anna Krauze – dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce w DHL Parcel Polska



Reklama