Personalia

Anna Górka na stanowisku new business director w agencji AdsOne

Stanowisko new business directora w agencji AdsOne obejmie Anna Górka. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.

W agencji wsparcia sprzedaży na platformach marketplace Anna Górka odpowiada za opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Ma 10-letnie doświadczenie. Od 2016 r. była związana z OnAudience, spółką grupy Cloud Technologies. Tworzyła tam międzynarodową sieć sprzedaży. Odpowiadała m.in. za relacje z:

  • domami mediowymi i agencjami takimi jak Cadreon, Mediacom czy Starcom na arenie międzynarodowej,
  • platformami DMP i DSP, jak AdForm, TheTradeDesk czy Eyeota.

Od 2010 r. zdobywała doświadczenie w dziale międzynarodowym ArboInteractive CEE, późniejszym Goldbach International. W 2013 r. jako head of international sales założyła dział międzynarodowy w Evolution Media. W ramach współpracy wszystkich oddziałów z rejonu CEE obsługiwała kampanie dla klientów z całej Europy. Wśród nich znalazły się ośrodki narciarskie we Włoszech i Austrii oraz Biuro Turystyki Chorwacji.

W 2014 r. jako head of international sales założyła w Infinity Media nowy dział, w którego ramach pozyskiwała zagranicznych klientów, a także współpracowała przy promocji europejskich jabłek w Chinach i Dubaju.

 

  • 1
Anna Górka

Anna Górka



Reklama