Personalia

Anna Bratkowska pokieruje zespołem tradingowym Mediabrands

W pierwszych dniach maja do zespołu Mediabrands dołączyła Anna Bratkowska. Objęła funkcję trading & investment director oraz head of Magna.

Zajmie się m.in. stworzeniem procesów w zakresie budowania i realizacji strategii negocjacyjnej oraz dywersyfikacją źródeł przychodów grupy. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za realizację polityki kosztowej i negocjacyjnej klientów agencji UM, Initiative oraz Reprise. Anna Bratkowska dołączyła także do zespołu zarządu operacyjnego Mediabrands skupiającego top managerów tej grupy. W strukturach firmy będzie podlegała bezpośrednio Monice Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.

Ostatnio związana była z Publicis Media, gdzie od 2015 r. pełniła funkcję commercial directora. Pracowała przy obsłudze tradingowej większości klientów tej grupy, w tym m.in. firm L’Oreal Polska, Grupa Żywiec, Storck, Allegro, Bank Millennium, GSK, Credit Agricole i Agata Meble. Poprzednio pracowała w strukturach GroupM, m.in. jako trading director Maxusa.

Zespół tradingowy Mediabrands wzmocniła także Małgorzata Wołyńska, która objęła nowe stanowisko head of TV investment. Ma blisko 20-letnie doświadczenie pracy w agencji mediowej. Przez większość kariery zawodowej była związana z agencjami grupy Publicis. Pracowała w zespołach planowania mediów, TV buyingu, searchu oraz zakupu programatycznego. W zespole Mediabrands blisko współpracuje z Piotrem Borusiewiczem, TV directorem.

  • 1
Anna Bratkowska, trading & investment director oraz head of Magna w Mediabrands

Anna Bratkowska, trading & investment director oraz head of Magna w Mediabrands



Reklama