Personalia

Anita Zaremska-Trzaska w zespole Soul & Mind – wzmocni dział strategiczny

Do poznańskiej agencji Soul & Mind Group dołączyła Anita Zaremska-Trzaska. Wesprze zespół w procesach budowania strategii marek, strategii zintegrowanych działań komunikacyjnych 360°, strategii wprowadzania produktu na rynek oraz w analizie briefów i zapytań klientów.

Anita Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad dwudziestu lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu:

  • budowy strategii marki,
  • rebrandingu,
  • realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu.

Jej doświadczenie obejmuje także marketing usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska.

W Soul & Mind Group będzie odpowiadała za:

  • budowanie strategii marek,
  • strategie zintegrowanych działań komunikacyjnych 360°,
  • strategie wprowadzania produktów na rynek,
  • analizę briefów i zapytań klientów,
  • realizację projektów z obszaru service design, czyli przemyślanego budowania usług i procesów biznesowych na bazie kompleksowego zrozumienia problemów i potrzeb konsumentów.

Jak sama zauważa, w pracy nad markami działa w sposób ustrukturyzowany i poukładany. Odważnie i kreatywnie wychodzi poza schematy.

Uważnie słucham innych. Analizuję wszystkie elementy składowe, dążąc do jednoznacznego zdiagnozowania problemu, który chce rozwiązać. W pracy strategicznej bazuję na wypracowanym warsztacie, wieloletnim branżowym doświadczeniu oraz kompleksowej wiedzy o specyfice działań marketingowych i jego narzędziach. Niezmiennie, od wielu lat fascynują mnie mechanizmy, które rządzą postępowaniem konsumentów. Wyzwaniem, którego realizacji zawsze z entuzjazmem się podejmuję, jest poszukiwanie i rekomendowanie klientom efektywnych, efektownych i nieoczywistych kanałów komunikacji z grupą docelową – dodaje specjalistka.

Absolwentka zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła też Studium Doktoranckie w Katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest także wykładowczynią akademicką na studiach podyplomowych WSB. Jako trenerka prowadzi szkolenia z zakresu organizacji działań marketingowych w firmie.

  • 1
Anita Zaremska-Trzaska

Anita Zaremska-Trzaska w Soul & Mind Group


 

Reklama