Angelika Płaska przechodzi ze Spotlight Agency do Olive Media
Stanowisko head of strategy and business development w zespole Olive Media objęła Angelika Płaska. Będzie odpowiedzialna za koncepcje strategiczne dla marek, zarządzanie zespołem i wsparcie rozwoju biznesu.
Na nowym stanowisku Angelika Płaska zajmie się realizacją strategii dla kluczowych klientów agencji na rynkach polskim i zagranicznych. Będzie koordynowała część działu digital marketingu. Obejmie to nadzór nad zespołem, angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy i kompetencji wewnętrznych. Bezpośrednio przejmie opiekę nad kluczowymi klientami agencji. W ramach business developmentu wesprze procesy new-biznesowe, koncepcje kreatywne i strategiczne.
– W ubiegłym roku pracowałyśmy z Angeliką przy projektach wymagających zarówno pod kątem strategii digitalowych, jak i zagadnień biznesowych. Od początku roku obserwujemy wyzwania i dynamiczny wzrost w zakresie liczby klientów i członków zespołu. Dlatego cieszę się, że wesprze nas menedżer z tak dużym i szerokim doświadczeniem – mówi Olivia Drost, właścicielka Olive Media. Na początku lutego 2023 r. odeszła ona po czterech latach ze Spotlight Agency, zakładając własną agencję.
Nowa head of strategy and business development przez ostatnie 7 lat rozwijała się w obszarze digital marketingu
Przed dołączeniem do Olive Media obejmowała stanowisko head of management w agencji influencer marketingu Spotlight. Zarządzała kilkunastoosobowym zespołem managerów odpowiedzialnych za rozwój topowych polskich twórców internetowych. Pod jej kierownictwem zespół kilkukrotnie się rozszerzał, a struktura agencyjna zbudowała kilka nowych spółek-córek, za które bezpośrednio odpowiadała. Nadzorowała największe projekty komercyjne agencji. W tym wprowadzanie do sieci handlowych produktów z branży FMCG i kosmetycznych współtworzonych z influencerami. Realizowała również kampanie dla takich marek jak Inglot, Coca-Cola, L’Oreal, Modivo, CCC i innych.
Wcześniej przez kilka lat zdobywała doświadczenie agencyjne w LTTM oraz Platinium Cast PR. Zarządzała kampaniami takich marek jak Pepsi, McDonald’s, La Roche Posay, Adidas, Shell, Netflix, Disney czy HBO. Pracowała również bezpośrednio dla marek Kanaste i Miło.ść. Budowała strategie brandów w zakresie kampanii digitalowych z wykorzystaniem influencer marketingu. Odpowiadała za rozwój kariery youtubera Gimpera, w tym za działania marketingowe twórcy oraz nadzór nad funkcjonowaniem jego spółki Vidmo.
Pracę w branży rozpoczynała od Amundi Polskiego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej, zarządzania w mediach na Akademii Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych z nowoczesnej komunikacji marketingowej w SWPS.
- 1