Aneta Tyborowska-Jarosz obejmuje stanowisko account director w zespole brand Kantar Polska
Jako account director w Kantarze Aneta Tyborowska-Jarosz odpowiada za strategiczne podejścia brandowe, łącząc wiedzę badawczą z doświadczeniem marketingowym i zrozumieniem potrzeb konsumentów.
Aneta Tyborowska-Jarosz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży badań marketingowych. Zdobywała je:
- po stronie agencji badawczych (TNS, IQS),
- po stronie klienta, gdzie pracowała m.in. dla Sfinks Polska, Leroy Merlin i RTV Euro AGD.
Po stronie klienta, oprócz realizacji projektów badawczych, prowadziła również działania marketingowe związane ze:
- strategią pozycjonowania marek,
- komunikacją,
- projektowaniem ścieżek klientów.
Dzięki temu łączy kompetencje analityczne z praktycznym podejściem do wykorzystywania danych w budowaniu skutecznych strategii marketingowych.
Ma bogate doświadczenie w realizacji strategicznych projektów badawczych oraz wdrażaniu cyfrowych procesów zbierania feedbacku potransakcyjnego, zintegrowanych z systemami CRM w środowiskach o rozproszonej strukturze operacyjnej.
W pracy szczególną wagę przywiązuje do praktycznego przekładania wyników badań na konkretne działania marketingowe, które wspierają rozwój biznesu klientów. Łączy dane z różnych źródeł – zarówno ilościowych, jak i jakościowych – aby dostarczać spójne, trafne i możliwe do wdrożenia rekomendacje.
– Aneta wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze badań, zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Jej doświadczenie obejmuje nie tylko projekty badawcze, ale i działania marketingowe związane z budowaniem strategii pozycjonowania, komunikacją oraz mapowaniem ścieżki klienta. W ostatnich latach rozwijała się w branżach DIY, mediów i elektroniki. W naszej organizacji będzie wspierać kluczowe inicjatywy strategiczne w obszarze budowania wzrostu marki – mówi Małgorzata Kwiatkowska-Snopek, qualitative director, business unit lead brand, Kantar Polska.