Aneta Grinberg-Iwańska i Krzysztof Szczepaniak w zespole managerskim Grupy PMPG Polskie Media
Grupa PMPG Polskie Media stawia na rozwój kadry managerskiej, która pokieruje rozwojem contentu natywnego oraz działem wsparcia sprzedaży. Od marca do zespołu dołącza Aneta Grinberg-Iwańska – manager z 20-letnim doświadczeniem oraz Krzysztof Szczepaniak, który po latach wraca do szeregów PMPG.
Aneta Grinberg-Iwańska obejmie stanowisko dyrektora działu wsparcia sprzedaży. Jej 20-letnie doświadczenie wpisuje się w strategię wydawnictwa. Nowa dyrektor ma blisko 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami cyfrowymi, które tworzyła w ramach zarządzania PIIB Sp. z o.o.
– Przyjęłam to wyzwanie zawodowe z dużym entuzjazmem – mówi Aneta Grinberg-Iwańska. – Cieszę się, że dołączam do wiodącego medium opiniotwórczego, jakim jest „Wprost”. Jako osoba z 20-letnim doświadczeniem w mediach utożsamiam się z misją spółki, która stawia na poszanowanie poglądów i przekonań oraz realizację hasła „Pełen obraz, dzięki różnym punktom widzenia”. Jestem pod wrażeniem dynamicznego rozwoju PMPG Polskie Media SA, zwłaszcza ekspansji portfolio o nowe serwisy tematyczne. Uważam, że stanowi to ogromny potencjał do tworzenia innowacyjnych produktów reklamowych – dodaje.
Krzysztof Szczepaniak obejmie stanowisko sekretarza redakcji w dziale contentu komercyjnego
Będzie odpowiadał za:
- realizację materiałów natywnych do e-wydania Wprost i dodatków do e-wydania,
- rozwój strategii contentowej i projekty specjalne Grupy.
Krzysztof Szczepaniak powraca do PMPG Polskie Media po dwudziestu latach. Od 1999 r. kierował redakcją magazynu studenckiego „Dlaczego” – pierwszego projektu wydawniczego PMPG. W ciągu dwudziestu lat prowadził autorskie audycje w Polskim Radiu. Jako dziennikarz lub redaktor tworzył też treści w magazynie „Press” czy w tygodniku „Przekrój”.
– Cieszę się, że po latach wracam do PMPG. Wracam, bo wierzę w markę Wprost, na której wychowywałem się i uczyłem, czym jest liberalizm i gospodarka. Chcę wykorzystać synergię moich doświadczeń, jakie zdobyłem w ostatniej dekadzie zarówno w zakresie PR-u, marketingu cyfrowego, jak i w poprzednich latach – w dziennikarstwie, do tego, by budować silny portal, który swoją kreatywnością walczy o lepszy i szybszy rozwój Polski – podkreśla Szczepaniak.
Do Grupy PMPG Polskie Media należą m.in.:
- Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium”,
- spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.
Spółka inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.