Personalia

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Objął nowo utworzone stanowisko director w dziale corporate. Będzie wspierał klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w instytucjach samorządowych i agencjach PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations.

Wcześniej pracował dla agencji Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN Orlen, Kapsch i systemu viaToll, a także Arcellor Mittal i PGNiG. Jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.

W Lighthouse nowy dyrektor będzie prowadził działania dla pozyskanego ostatnio klienta – Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych.



Reklama