Andrzej Gomółka head of growth digital verticals w RASP - Marketing przy Kawie

Personalia

Andrzej Gomółka objął funkcję head of growth digital verticals w RASP

Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął stanowisko head of growth digital verticals w Ringier Axel Springer Polska. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.

Andrzej Gomółka od jedenastu lat jest związany z branżą mediowo-marketingową. Zdobywał doświadczenie w grupach reklamowych, wspierając agencje mediowe, jak i komunikacyjne w rozwoju biznesu. Pracował także firmach technologicznych z kategorii martech. Odpowiadał tam za sprzedaż bezpośrednią, account management oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Publicis Groupe Polska, m.in. za:

  • relacje biznesowe,
  • poszerzanie portfolio klientów,
  • pozyskiwanie przetargów i zarządzanie nimi,
  • wyznaczanie strategii nowobiznesowych,
  • współtworzenie nowych produktów zarówno w zakresie koncepcji, jak i strategii monetyzacji.

W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za:

  • tworzenie nowych linii biznesowych opartych na performance,
  • budowanie przychodów marek z obszaru digital verticals, m.in. serwisów Business Insider Polska i Fakt.pl.
  • 1
Andrzej Gomółka

Andrzej Gomółka – head of growth digital verticals w Ringier Axel Springer Polska

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama