Andrzej Gomółka objął funkcję head of growth digital verticals w RASP
Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął stanowisko head of growth digital verticals w Ringier Axel Springer Polska. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Andrzej Gomółka od jedenastu lat jest związany z branżą mediowo-marketingową. Zdobywał doświadczenie w grupach reklamowych, wspierając agencje mediowe, jak i komunikacyjne w rozwoju biznesu. Pracował także firmach technologicznych z kategorii martech. Odpowiadał tam za sprzedaż bezpośrednią, account management oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Publicis Groupe Polska, m.in. za:
- relacje biznesowe,
- poszerzanie portfolio klientów,
- pozyskiwanie przetargów i zarządzanie nimi,
- wyznaczanie strategii nowobiznesowych,
- współtworzenie nowych produktów zarówno w zakresie koncepcji, jak i strategii monetyzacji.
W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za:
- tworzenie nowych linii biznesowych opartych na performance,
- budowanie przychodów marek z obszaru digital verticals, m.in. serwisów Business Insider Polska i Fakt.pl.
- 1