Andreas Moll wiceprezesem ds. marketingu, produktu i merchandisingu w Asics EMEA
W styczniu 2025 r. Andreas Moll awansował w strukturach Asics na stanowisko wiceprezesa ds. kategorii, obejmujące marketing, produkt i merchandising w regionie EMEA. Zastąpił Gary’ego Rauchera, który został globalnym szefem marketingu firmy.
Andreas Moll ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej. Ma na swoim koncie liczne sukcesy w rozwoju kategorii produktowych i wzmacnianiu pozycji marek na konkurencyjnym rynku. Przez ostatnie dwa lata pełnił w Asics funkcję dyrektora kategorii running. Przyczynił się do optymalizacji portfolio produktów biegowych oraz zwiększenia widoczności marki w Europie.
Pracę w firmie Asics zaczynał w 2012 r. jako merchandise manager footwear. Następnie obejmował kolejne kluczowe role, w tym senior merchandise manager Footwear EMEA oraz merchandising director footwear. Przed dołączeniem do Asics zdobywał cenne doświadczenie w firmach: Puma oraz Amer Sports Corporation w Niemczech.
Na objętym stanowisku Andreas Moll będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój:
- kluczowych obszarów, takich jak performance running, sportstyle,
- core performance sports, w tym tenisa ziemnego i sportów halowych.
– Andreas odegrał kluczową rolę w rozwoju Asics w naszym regionie od momentu dołączenia do firmy w 2012 r. Ma imponujące doświadczenie i dogłębną znajomość naszej branży. Obejmując tak istotne stanowisko, nadal będzie odpowiedzialny za intensywny rozwój marki w Europie – skomentował Carsten Unbehaun, CEO Asics EMEA.