Alvin Bowles i Ty Ahmad-Taylor dyrektorami w Kantarze - Marketing przy Kawie

Personalia

Kantar powołuje byłych dyrektorów firm Meta i Snap do głównego zespołu menedżerskiego, aby przyspieszyć transformację opartą na AI

Kantar powołał dwóch nowych dyrektorów najwyższego szczebla. Nominacji tych dokonano z myślą o tym, aby przyspieszyć transformacyjne zastosowania marketingu opartego na sztucznej inteligencji wśród klientów firmy.

Alvin Bowles dołącza do Kantara, obejmując stanowisko chief client officer. Przez ostatnie 10 lat pracował w firmie Meta. Współpracował z kluczowymi osobami odpowiedzialnymi za decyzje dotyczące znaczących światowych marek. Ostatnio był wiceprezesem Global Business Group w Mecie dla kontynentu amerykańskiego. Z kolei były wiceprezes Snap Inc. ds. rozwoju produktów, Ty Ahmad-Taylor dołącza do zespołu firmy Kantar jako chief product officer. Obaj podlegają bezpośrednio Paulowi Zwillenbergowi, dyrektorowi generalnemu (CEO) Kantar.

Witając obu nowych dyrektorów w organizacji, Paul Zwillenberg stwierdził:

Kantar to lider branży, jeśli chodzi o przenoszenie działań do środowiska marketingowego w pełni opartego na sztucznej inteligencji. Od projektowania badań i danych syntetycznych aż po zaawansowane pomiary kreacji reklamowych i skuteczności działań marketingowych. Takie podejście jest priorytetem dla naszych klientów, a także dla naszej firmy, ukierunkowanej na trwały wzrost. Zatrudnienie dwóch dyrektorów z tak ogromnym doświadczeniem jest dowodem na to, że zamierzamy być liderami marketingu nowej generacji.

Pod kierownictwem Tya Ahmad-Taylora przyspieszymy integrację zaawansowanych możliwości AI w ramach naszego portfolio. Wprowadzimy też ekscytujące nowe rozwiązania dla naszych klientów. Z kolei Alvin Bowles ma doświadczenie w pracy na najwyższych szczeblach, gdzie działał na styku biznesu, technologii i marketingu. Jego wiedza i pozycja lidera w relacjach z klientami wzmocnią współpracę Kantar z dyrektorami ds. marketingu w firmach naszych klientów. Pomogą im zwiększyć rolę marek i ich wartości w przedsiębiorstwach.

Alvin Bowles dodał:

Skala, innowacyjność i globalna perspektywa sprawiły, że Kantar stał się niezbędnym partnerem dla marek z portfolio wielu najważniejszych firm na świecie. Wykorzystamy silne fundamenty bazujące na wiedzy w połączeniu ze światowej klasy rozwiązaniami AI. Wszystko po to, aby budować strategie i utrzymywać współpracę z firmami na całym świecie, które adresują swoją ofertę do konsumentów. Otwieramy kolejny rozdział – będziemy działać w tempie równie szybkim jak zmieniająca się kultura. Bardzo się cieszę, że dołączę do Paula, Tya i pozostałych członków kierownictwa Kantar, aby wspólnie rozwijać doskonałą reputację firmy, oferować możliwości wzrostu naszym klientom i wywierać coraz większy wpływ na rynek i strategie liderów.

Ty Ahmad-Taylor zauważył:

Kantar to firma, która angażuje się w inwestycje służące rozwojowi produktów opartych na czystej sztucznej inteligencji. Także w łączenie analityki opartej na AI z klasycznymi rozwiązaniami takimi jak Link czy Lift+. Zdecydowanie przyspieszymy innowacje produktowe, aby stosowanie narzędzi AI w sposób konstruktywny i celowy pomogło zmieniać relacje między markami a konsumentami.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama