Aleksandra Sianecka dyrektorką marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska
20 stycznia br. stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska objęła Aleksandra Sianecka. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
Na objętym stanowisku Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za:
- opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej lojalność klientów, rozpoznawalność marki i strategii cenowej,
- budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów,
- implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami,
- definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej, będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
Aleksandra Sianecka ma wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej. Pracuje w niej od 1998 r. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami. Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów dziennikarstwa i mediów na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego.
– (…) Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji. Bazując na długoletnim doświadczeniu, wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach klienta (…) – komentuje nowa dyrektor w Auchan Polska.