Personalia

Aleksander Frydrych dyrektorem kreatywnym Cut The Mustard

Aleksander Frydrych, dotychczas związany z Grey Group, na początku lipca dołączył do Cut The Mustard. Autor wielu nagradzanych kampanii reklamowych na stanowisku dyrektora kreatywnego będzie zarządzał działem kreacji oraz wspierał strategicznie zarząd agencji.

Oprócz kreatywnego wsparcia firmy w realizacji projektów dla obecnych i przyszłych klientów Aleksander Frydrych będzie bezpośrednio zaangażowany w rozwój Cut The Mustard.

Stanowisko dyrektora kreatywnego nie jest jego pierwszym doświadczeniem na szczeblu kierowniczym. W Grey Group jako deputy creative director zarządzał zespołami pracującymi nad projektami ATL, BTL i digital.

Wcześniej był szefem kreacji digitalowego butiku agencji Walk. Wraz z zespołem zdobył dla niej pierwszego w historii firmy Lwa na festiwalu w Cannes. W Cut The Mustard po raz pierwszy będzie miał jednak realny wpływ na strategię działania i rozwoju agencji.

Z reklamą Frydrych jest związany blisko dziesięciu lat. Na koncie ma już kilkadziesiąt nagród i wyróżnień zdobytych w najbardziej prestiżowych konkursach w branży. Lew w Cannes, złote statuetki Golden Drum, Grand Prix KTR, Grand Prix w konkursie Innovation – to tylko niektóre z nich.



Reklama