Personalia

Agnieszka Wasiak dyrektorką sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski

Na stanowisko dyrektorki sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski awansowała Agnieszka Wasiak. Jej zastępczynią została Monika Głowacka. Dotychczasowa szefowa tego obszaru, Marzena Zabielska, z końcem roku odchodzi z WP.

Na nowych stanowiskach Agnieszka Wasiak i Monika Głowacka będą odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Będą również nadzorować pracę zespołów sprzedażowych w tym departamencie oraz koordynować tworzenie nowych produktów i akcji specjalnych.

Nowa dyrektorka sprzedaży agencyjnej dołączyła do Biura Reklamy Wirtualnej Polski w 2010 r. jako account executive. W 2014 r. objęła stanowisko account managera w departamencie klientów agencyjnych. Po kolejnych awansach została kierownikiem agencyjnym. Związana była też z Presspublicą, domem produkcyjnym Ready Made i agencją Sales Engine. Jest absolwentką zarządzania Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Monika Głowacka z Wirtualną Polską jest związana od 2008 r. W 2014 awansowała na stanowisko kierownika jednego z zespołów sprzedażowych. W latach 2012–2013 współtworzyła aktualizację dobrych praktyk z zakresu e-mail marketingu jako członek grupy roboczej IAB Polska. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy.

  • 1
Agnieszka Wasiak dyrektorką sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka

Agnieszka Wasiak dyrektorką sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka



Reklama