Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką departamentu marketingu VeloBanku
5 maja stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku objęła Agnieszka Rzepkowska. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi.
Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni i jest profesjonalnym coachem. Jest też absolwentką programu The Chartered Institute of Marketing (CIM) i posiada Diploma in Professional Digital Marketing. Projekty, które realizowała i wspierała, zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards.
W pracy jako lider stawia na rozwój pracowników, wspierając ich w osiąganiu satysfakcji i ponadprzeciętnych wyników. Pracowała wcześniej m.in. w Nationale-Nederlanden, PZU oraz Bolttech. Odpowiadała za kampanie marketingowe, wdrażanie narzędzi cyfrowych oraz zarządzanie marką na rynkach lokalnych i regionalnych.
Jej bezpośrednią przełożoną jest Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
– Do zespołu VeloBanku dołącza ekspertka z dużym zrozumieniem specyfiki modeli zarówno B2C jak i B2B. Realizowała strategie marketingu i wsparcia sprzedaży przekładające się na wzrost przychodów i poprawę satysfakcji klientów. Agnieszka doskonale rozumie wyzwania nowoczesnych finansów. Wnosi przy tym świeżą energię i podejście oparte na danych, technologii i empatii wobec klienta. Wierzę, że z pomocą Agnieszki marka VeloBanku jeszcze mocniej i ciekawiej zaznaczy swoją obecność na rynku – mówi Katarzyna Meissner.