Personalia

Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

Dotychczasowa PR manager 180heartbeats + Jung v Matt, Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff rozstaje się z agencją. Zamierza skupić się m.in. na rozwoju własnej marki.

Wcześniej Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff prowadziła KioskPR – kameralny butik public relations. Obsługiwała komunikacyjnie m.in. agencje Endorfina Events, Imagine, BrandDoctor, Brand Auditors, Focus Media Group: Focus Advantage, Imagine Nation i Comfitura.

Zajmowała się również marketingiem i komunikacją oraz relacjami inwestorskimi w spółkach internetowych. Były to: Grupa O2 (aktualnie Grupa Wirtualna Polska), Bankier.pl (aktualnie Bonnier Business Polska), Comperia.pl. Jej klientami były również: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Stowarzyszenie Wiosna i Związek Firm Public Relations.

W 2018 r. zamierza reaktywować KioskPR i skupić się na rozwoju własnej marki – www.TulSie.pl. Będzie też realizować projekty edukacyjne skupione wokół tematyki zdrowego i bezpiecznego noszenia dzieci w chustach i nosidłach.

Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją marketing medialny i public relations na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła kurs London School of Public Relations.



Reklama