Personalia

Agnieszka Loretz dyrektorem sprzedaży w Baby Boomers

Od września br. Agnieszka Loretz (poprzednie nazwisko Busz) obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji marketingowej Baby Boomers, specjalizującej się w komunikacji kierowanej do odbiorców w wieku 50+. Do jej kompetencji należeć będzie nadzór nad pozyskiwaniem i obsługą klientów w zakresie produktów mediowych (m.in. pakiet BB media for seniors) oraz rozwiązań marketingowych (m.in. Konferencje III Wieku, Metamorfozy Złotego Wieku, Fajfy 50+).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54578 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama