Personalia

Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt

Wielokrotna laureatka i jurorka Effie, Agnieszka Gozdek dołączyła do agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako strategy director & partner. Powierzono jej m.in. zadanie rozwijania kompetencji w zakresie strategii marki w postępującej cyfryzacji w marketingu.

Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats, które obok Marcina Gaworskiego tworzą: Magdalena Kazanowska, managing director i Mikołaj Sadowski, chief creative officer.

Ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym doświadczenie w pracy i innowacjach dla największych marek. Wcześniej była m.in. strategy director w Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera. Współtworzyła:

  • nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play,
  • kampanię kuchni Ikea Metod, za którą otrzymała złote Effie,
  • w ostatnich latach nagradzane Effie kampanie Skody i „Mam plan” Providenta.

Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela. Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.

We współpracy z zespołami kompetencyjnymi 180heartbeats + Jung v Matt – kreacją, social media & PR oraz technologią – będzie odpowiedzialna za rozwój agencji w obszarze współczesnej strategii i marki w cyfrowej zmianie oraz szeroko pojmowane działania marki.

 

  • 1
Agnieszka Gozdek

Agnieszka Gozdek



Reklama