Agnieszka Durska dołącza do PKO Banku Polskiego jako dyrektor Biura Mediów
1 marca 2025 r. Agnieszka Durska objęła stanowisko dyrektora Biura Mediów w PKO Banku Polskim. Jako doświadczona ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej i relacji z mediami odpowiada za relacje z mediami, media społecznościowe, zarządzanie biurem prasowym oraz wzmacnianie komunikacji zewnętrznej banku, w tym działania na rzecz reputacji.
Agnieszka Durska wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej i edukacji finansowej. Przez ostatnie lata pełniła funkcję rzecznika prasowego Polskiej Izby Ubezpieczeń. Odpowiadała za strategię medialną sektora ubezpieczeniowego, budowanie narracji dla branży oraz komunikację w sytuacjach kryzysowych. Prowadziła liczne kampanie społeczne i edukacyjne, a także współtworzyła kluczowe raporty dla rynku finansowego, m.in.:
- „Mapa ryzyka Polaków”,
- „Ubezpieczenia na życie. Finansowe wsparcie w najtrudniejszych chwilach”.
W karierze zawodowej związana była również z sektorem mediów i digital marketingu. Zarządzała portalami contentowymi dla firm takich jak PZU SA i Avon oraz pełniła funkcję menedżera społeczności w Agorze SA. Ma doświadczenie akademickie – była wykładowcą komunikacji i PR.
Jako dyrektor Biura Mediów PKO Banku Polskiego Agnieszka Durska skupi się na:
- dalszym rozwijaniu relacji z mediami,
- wdrażaniu strategii komunikacyjnych wspierających realizację celów biznesowych i społecznych banku.
W październiku 2024 r. PKO Bank Polski ogłosił nową strategię grupy kapitałowej na lata 2025–2027, pod hasłem przewodnim „Numer 1 i kropka”. Głównym celem strategicznym grupy kapitałowej banku jest umocnienie jej pozycji jako grupy finansowej numer jeden w Polsce, skoncentrowanej na wzroście i rozwoju.