Agencja Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby - Marketing przy Kawie

Personalia

Agencja Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby

Do agencji dołączyli Piotr Matecki – poprzednio copywriter agencji Martis, pracujący dla marek Microsoft, Renault, Gerber, Monsanto, Arysta Lifescience (nominowana do nagrody Effie i wyróżniana na krajowych i zagranicznych festiwalach kampania dla marki Apacz) oraz Marcin Grzegorzewski – art director związany dotychczas z agencją Brand Support, pracujący dla marek Coty, Statoil, Danone, Diageo, Unilever.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama