29.06.2005Agencja Martis rozszerza zespół account TweetDo działu Client Service agencji MARTIS SA dołączyli Iwona Michalska i Krzysztof Danecki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54298 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
29.06.2005Nowy zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Prawnej”Nowym zastępcą redaktora naczelnego dziennika „Gazeta Prawna” (Grupa Wydawnicza INFOR S.A.) od 1 lipca będzie Marek Kutarba. Zastąpi on Jadwigę Sztabińską, która rozstała się z GP. Marek Kutarba pełnił dotychczas funkcję szefa działu podatkowego. Na to stanowisko powołany został Krzysztof Tomaszewski, dotychczasowy zastępca w tym dziale. 0 0 0
29.06.2005Zmiany w Dziale Komunikacji Marketingowej Onet.plOd 1 lipca 2005 roku obowiązki dyrektora Działu Komunikacji Marketingowej Onet.pl przejmie Piotr Welc, zastępca Dyrektora Pionu Usług Marketingowych. 0 0 0
29.06.2005Nowe Osoby w Fabryce PomysłówDwie nowe osoby dołączyły do zespołu Fabryki Pomysłów. Dominik Damaziak przez ostatnie 5 lat kierował pracą działu sprzedaży w firmie reklamy zewnętrznej Mini Media. Wcześniej zajmował się obsługą kluczowych klientów w firmach AMS S.A. oraz Mercurius International. W Fabryce Pomysłów objął stanowisko szefa działu sprzedaży. 0 0 0
29.06.2005Rozbudowa działu obsługi klienta w SchulzuZeszłoroczny dynamiczny rozwój Agencji Reklamowej Schulz, wpłynął na rozbudowę poszczególnych działów. Plany ekspansji, ewolucji własnego wizerunku oraz potrzeba sprawnej obsługi już pozyskanych klientów, spowodowały systematyczny wzrost zatrudnienia w agencji. 0 0 0
28.06.2005PRO Media House rozbudowuje dział new businessDo zespołu PRO Media House dołączyła Aneta Musiał, która została zatrudniona na stanowisku new business representative. Do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów. 0 0 0
27.06.2005Public relations dla polskich firm na całym świeciePolskie firmy mogą realizować działania public relations na całym świecie. Koordynacją działań zajmuje się polskie biuro agencji PR Fleishman-Hillard. 0 0 0