Personalia

Agata Modzelewska i Maciej Krawczyk awansowali na business directorów w Performics

W agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) awansowali: Agata Modzelewska (dotychczas senior SEO manager) i Maciej Krawczyk (senior business integration manager). Objęli stanowiska business directorów.

Agata Modzelewska jest związana z branżą marketingową od ponad dziesięciu lat. W tym czasie zajmowała się tworzeniem komunikacji zarówno w mediach off-, jak i online. Jako media manager koordynowała prace podległego zespołu, prowadząc działania we wszystkich mediach.

Od czterech lat kieruje zespołem specjalistów SEO, pracując dla wszystkich klientów agencji Performics. Wśród nich są m.in. Samsung, BNP Paribas, Obi, Żabka czy Sandoz. Odpowiada za zarządzanie budżetami klientów, realizację założonych KPI oraz działania w zakresie nowego biznesu.

Maciej Krawczyk z marketingiem internetowym jest związany od 2011 r. Specjalizuje się w realizowaniu długofalowych aktywności marketingowych o efektywnościowym charakterze. Tego rodzaju działania prowadził dla klientów z branży e-commerce, retail, finanse i bankowość.

W Performics zarządza zespołami złożonymi ze specjalistów realizujących kampanie m.in. w obszarach SEM, paid social, programmatic, afiliacja, marketing automation. Koordynuje prace na wielu etapach współpracy z klientem – od budowy i wdrożenia strategii performance, przez analitykę i specjalistyczne badania, po raportowanie, wnioskowanie i optymalizację. Odpowiedzialny m.in. za współpracę z firmami Getin Bank, BRW, W.Kruk, Frisco, Obi, Lorenz Bahlsen.

  • 1

Agata Modzelewska, Maciej Krawczyk



Reklama