Personalia

Agata Czarnecka szefową działu badań rynku i doradztwa CBRE

Nową szefową działu badań rynku i doradztwa w CBRE w Polsce została Agata Czarnecka. Pokieruje kilkunastoosobowym zespołem ekspertów w zakresie analiz i badań rynku.

Agata Czarnecka pracuje w CBRE, firmie doradczej z obszaru inwestycji i nieruchomości komercyjnych, od ponad jedenastu lat. Do tej pory pełniła funkcję dyrektor działu badań rynku i doradztwa. Jest autorką i współautorką wielu raportów dotyczących kierunków rozwoju każdego z sektorów nieruchomości komercyjnych, w tym:

  • „Retail 2040”,
  • „Shopping Centre 4.0”,
  • „How we want to work?”.

Swoje doświadczenie z powodzeniem wykorzystuje przy doradztwie dla kluczowych projektów komercyjnych w Polsce. Wcześniej przez 10 lat pracowała w firmie EY (wcześniej Ernst & Young) w Grupie Doradztwa Rynku Nieruchomości. Specjalizowała się w sporządzaniu raportów i analiz. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów CCIM.

– Agata z CBRE związana jest od ponad dekady. Przez ten czas aktywnie uczestniczy w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy. Demonstruje szeroką wiedzę i najwyższej jakości usługi dla naszych klientów. Jestem przekonany, że na nowym stanowisku rozwinie swoje umiejętności z jeszcze większą korzyścią dla całej organizacji i naszych klientów – mówi Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.

Dział badań rynku i doradztwa CBRE

Zajmuje się zbieraniem danych, przygotowywaniem analiz i raportów rynkowych dla klientów organizacji. Zespół doradztwa i analiz realizuje m.in. analizy:

  • trendów lokalnych, regionalnych i światowych;
  • lokalnych rynków biurowych, handlowych, magazynowych, przemysłowo-logistycznych i inwestycyjnych;
  • lokalizacji i studia wykonalności (feasibility studies) projektów komercyjnych, w tym modelowanie i prognozowanie finansowe;
  • lokalizacyjne dla inwestycji zagranicznych, takich jak centra usług wspólnych (SSC i BPO) oraz inwestycji przemysłowych.

Zajmuje się również:

  • doradztwem dotyczącym projektów deweloperskich, wielkości i funkcji projektów;
  • analizą stref oddziaływania dla projektów handlowych;
  • badaniami chłonności rynku – danej lokalizacji i działki.
  • 1

Agata Czarnecka – szefowa działu badań rynku i doradztwa CBRE w Polsce



Reklama