Adam Kościelski obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora
Z początkiem grudnia br. Adam Kościelski, dotychczas dyrektor zarządzający obszarem sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora. Do jego zadań będzie należała koordynacja obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie medialnej.
Adam Kościelski jest związany z Grupą Agora od 2001 r., kiedy dołączył do Grupy Radiowej Agory. W 2007 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego działu sprzedaży bezpośredniej. Od lutego 2023 r. pełnił tę funkcję w Grupie Eurozet, która powstała po połączeniu GRA i Eurozetu. Od tego czasu był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej, spójnej strategii sprzedaży. Strategia oparta jest na szerokiej radiowo-internetowej ofercie reklamowej obejmującej portfolio dziewięciu marek mediowych.
Utworzenie stanowiska dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora jest odpowiedzią na potrzebę:
- lepszej integracji działań sprzedażowych,
- efektywnego zarządzania procesami.
Kluczowym wyzwaniem Kościelskiego w nowej roli jest:
- zwiększanie przychodów z obsługi klientów bezpośrednich,
- rozwój adekwatnych struktur sprzedażowych.
– Grupa Agora ze swoim zdywersyfikowanym i bogatym portfolio marek mediowych to wyjątkowo atrakcyjny partner dla reklamodawców. Zadaniem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej jest rozwój struktur sprzedażowych, które ułatwią klientom korzystanie z tej unikalnej oferty. Bogate doświadczenie Adama Kościelskiego z pewnością pozwoli nam umocnić się na pozycji partnera preferowanego przez kluczowych klientów oraz efektywnie realizować strategiczne cele sprzedażowe – mówi Maciej Strzelecki, członek zarządu Grupy Agora odpowiedzialny za obszar sprzedaży.
Priorytetem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej będzie:
- poszukiwanie synergii w działaniach sprzedażowych spółek należących do Grupy Agora,
- zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą klientów.
Nowy dyrektor wesprze także działania, których celem jest promowanie Grupy Agora jako wiarygodnego i sprawnego partnera w kampaniach marketingowych kluczowych klientów bezpośrednich.
Jednocześnie dział sprzedaży korporacyjnej Grupy Agora pod kierownictwem Sławomira Jędrzejewskiego kontynuuje obsługę klientów agencyjnych. Do Grupy Agora należą marki takie jak „Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio Zet, Radio Tok FM czy AMS.
- 1