Adam Gaskiewicz i Bartosz Kowalczyk client service directorami w Digital Kingdom
Bartosz Kowalczyk, dotychczas pełniący rolę account directora w zespole Pepco, awansuje i dołącza do Adama Gaskiewicza jako client service director. Zmianie ulega struktura działu client service, który zostaje podzielony na dwa huby klienckie. Zespoły obsługujące Pepco, Haleon, Circle K i AXN podlegają Bartoszowi Kowalczykowi, a zespoły zajmujące się markami Bank Pekao SA, Wedel, Alior Bank, Mars i Columbia Pictures – Adamowi Gaskiewiczowi.
Bartosz Kowalczyk dołączył do Digital Kingdom w 2022 r. Objął stanowisko account directora odpowiedzialnego za zespół obsługujący Pepco. Wcześniej pracował w agencjach: Artegence, Warszawa, Wavemaker i Wills Integrated. Odpowiadał za nagradzane kampanie i komunikacje takich marek jak:
- Dove,
- Dove Men+Care,
- Lion,
- Kit Kat,
- Rockstar Energy Drink,
- Play,
- PKO BP,
- Pedigree,
- M&M’s,
- Skittles,
- Kaktus.
Adam Gaskiewicz dołączył do Digital Kingdom w 2019 r. Wcześniej związany był z agencją Warszawa i Webtalk. Przebył drogę awansu od stanowiska senior account managera do client service directora w 2023 r. Odpowiadał m.in. za obsługę:
- klientów z portfolio firm Unilever, PepsiCo, Nestle i GSK,
- takich marek jak Volvo, M&M’s, L’Oreal, Bioderma,
- brandów z Grupy Ferrero.
– Zmiany są naturalną konsekwencją rozwoju Digital Kingdom. Zeszły rok był dla nas rekordowy: blisko 21 mln netto przychodów (+28%), około 16 mln netto revenue (+30%) – mówi Gustaw Rozmarynowski, managing director & partner Digital Kingdom.
Zwraca też uwagę na nagrody i wyróżnienia zdobyte przez agencję w 2024 r. i dodaje: – Chcemy przełamywać standardy i wyznaczać nowe benchmarki komunikacyjne w poszczególnych kategoriach. Nie mam żadnych wątpliwości, że Bartosz i Adam są osobami, które podzielają te cele i pilnują najwyższych standardów w codziennej pracy z klientami.

Adam Gaskiewicz, Bartosz Kowalczyk – client service directorzy w Digital Kingdom