Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy – dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 160 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service – obsługę klienta na najwyższym poziomie.
Dbamy również o relacje biznesowe – dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój, ale angażujemy się też mocno działalność społeczną. Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.
eCommerce Manager B2B to w Coffeedesk nowe stanowisko i całkowicie nowe wyzwanie. “Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz” adekwatnie opisuje tę rolę. W pierwszej fazie współpracy do obowiązków nowej osoby będzie należało stworzenie na silniku Salesforce nowoczesnej, przyjaznej, dobrze skonfigurowanej platformy sprzedaży dla klientów biznesowych. W kolejnej – odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych wybranych grup klientów, oraz koordynowanie podejmowanych działań na platformie przy współpracy ze specjalistami z innych działów. Jeśli masz odwagę wziąć odpowiedzialność za ten proces od momentu kreacji aż do wyników to czekamy na Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Aktywny udział w procesie tworzenia, dostosowywania i integrowania nowej platformy eCommerce dla klientów B2B w środowisku Salesforce;
- Współpraca z analitykami biznesowymi, dostawcą usługi i członkami zespołu w kwestiach związanych z UI, UX oraz zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań;
- Stałe monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych, rekomendowanie i implementowanie nowych funkcjonalności do systemu;
- Udział w przygotowaniach contentu oraz Q&A na platformę;
- Budowanie najlepszych doświadczeń klientów biznesowych poprzez realizację długotrwałej strategii sprzedaży dla B2B, spójnej ze strategią komunikacji brandu Coffeedesk;
- Kreowanie i optymalizacja procesów eCommerce we współpracy z działem IT, marketingu i sprzedaży B2B;
- Budowanie bazy nowych klientów i poszerzanie bazy aktywnych klientów polskich i zagranicznych przez szeroko pojęte działania eCommerce;
- Planowanie budżetu i monitorowanie jego realizacji;
- Pilnowanie realizacji targetów sprzedażowych, wielkość i zyskowność sprzedaży dla kategorii, brandów i wybranych grup klientów;
- Analizowanie rentowności działań marketingowych oraz przygotowywanie rekomendacji mających na celu jej zwiększenie.
Chcemy z Tobą pracować, jeśli posiadasz:
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (związanym ze sprzedażą eCommerce);
- Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań IT (budowanie platform sprzedażowych, znajomość UI&UX);
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i bezbłędne tworzenie treści;
- Praktyczną znajomość specyfiki budowania sprzedaży w kanale B2B;
- Praktykę w tworzeniu ofert sprzedażowych on- line;
- Doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu rozwiązań webowych dla branży eCommerce;
- Wysokie umiejętności analityczne i znajomość programów do analizy działań;
- Praktyczną znajomość narzędzi i metod badania ruchu internetowego oraz analizowania efektów prowadzonych kampanii, w tym Google Analytics, GTM, Google Optimize, Google Data Studio, Hotjar;
- Wiedzę z zakresu SEO i tworzenia efektywnego contentu;
- Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym (email marketing, MA, programy lojalnościowe, afiliacyjne, subskrypcja);
- Umiejętność analizy danych;
- Umiejętność koordynowania działań marketingowych zmierzających do realizacji targetów sprzedażowych.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Umowę o współpracę;
- Premie kwartalne uzależnione od realizacji planów sprzedażowych;
- Bonusy kwartalne uzależnione od stopnia Twojego zaangażowania i proaktywności;
- Możliwość wpływu na funkcjonalność platformy sprzedażowej, wyniki sprzedaży, dobór portfolio produktowego i kształtowanie cen;
- Skrupulatnie zaplanowane i (częściowo) zdalne wdrożenie do pracy;
- Udział w rozwoju marki Coffeedesk na zagranicznych rynkach ;
- Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System – do wyboru);
- Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin 🙂
- Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;
- Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
- Pełną lodówkę – po powrocie do biur (na stałe);
- Niezapomniane Coffeedeskowe integracje (jak tylko sytuacja nam na to pozwoli);
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.
Jeśli czujesz, że chcesz być częścią naszej ekipy, to aplikuj poprzez link