POSZUKUJEMY DOBREGO SPECJALISTY DS. REALIZACJI PROJEKTÓW.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- kompleksowa obsługa klienta,
- prowadzenie, produkowanie i rozliczanie projektów (w tym eventów) o charakterze komunikacyjnym, promocyjnym i CSR,
- nawiązywanie kontaktów i współpraca z partnerami zewnętrznymi,
- wsparcie w budowaniu analiz, raportów na potrzeby projektów oraz na potrzeby klienta,
- tworzenie ofert dla klientów,
- wsparcie organizacyjne i formalne dla prowadzonych działań firmy, m.in. przygotowywanie umów i innych dokumentów,
- kontrola faktur i płatności dotyczących projektów, analiza i raportowanie danych finansowych w oparciu o budżet projektu,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań.
WYMAGANIA:
- minimum 2-3-letnie doświadczenie projektowe i eventowe (w tym dobrze widziane doświadczenie w organizacji eventów w galeriach handlowych),
- wysoka kultura osobista i komunikatywność, skrupulatność,
- nastawienie na współpracę, szukanie rozwiązań i na cel,
- bardzo dobre umiejętności: analizy danych, pracy w MS Excel, organizacji pracy i planowania, samodzielnej pracy i samodzielnego podejmowanie decyzji w ramach swoich kompetencji,
- otwartość na tworzenie wysokiej jakości kultury biznesu,
- kreatywność i zdolność do inicjowania własnych rozwiązań.
CO OFERUJEMY:
- umowę o pracę lub kontrakt b2b,
- wynagrodzenie oraz premię zależną od ogólnych wyników firmy oraz ew. wyników sprzedażowych,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- pracę w rodzinnej firmie,
- możliwość rozwoju i realnego wpływu na ścieżkę własnej kariery oraz na funkcjonowanie organizacji.
Prosimy o przesłanie maila ze swoim CV na adres: kontakt@agencjazycie.pl