Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.11.2016
Ogarnianie chaosu mediów społecznościowych. Czy są postępy?

Życzyłbym sobie, żeby marketerzy częściej patrzyli na swoje działania bardziej analitycznie.

Z Janem Zającem, prezesem agencji badawczej Sotrender, rozmawia Justyna Mądro
Artykuły
CONTENT MARKETING FELIETON STORYTELLING
Sukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadania
Jacek Szlak
Ogromnym echem nie tylko w Polsce odbiła się świąteczna reklama Allegro. Staruszek uczący się angielskiego podbił serca widzów. Spot zaś zrodził pytania o oryginalność pomysłu oraz o to, co w nim niedopowiedziane.
HANDEL DETALICZNY KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Boże Narodzenie w połowie roku?
Mateusz Lubczański
Ciężarówki Coca-Coli, jeden z obowiązkowych już elementów świąt, nieoficjalnie ogłaszają początek przygotowań do tego okresu. Tyle że hasło do tych przygotowań rzucane jest w reklamach zwykle coraz wcześniej. Odbiorcy trochę narzekają, ale wnikliwa obserwacja prowadzi do wniosku, że ten pośpiech ma sens.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE E-MAIL MARKETING EMPLOYER BRANDING
7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej
Grzegorz Gajcy
Dlaczego warto powiadomić klientów o świątecznej promocji nie tylko w social media, ale też e-mailowo? Co zrobić, aby świetna oferta, doskonale dopasowana do zainteresowań danego odbiorcy, nie utonęła w powodzi konkurencyjnych komunikatów i gwiazdkowych e-kartek? To obecnie gorące kwestie dla każdej firmy, która po świętach chce cieszyć się wynikami sprzedaży.
PRAWO
Opodatkowany prezent świąteczny
Maria Pietrzyk-Wdowiak
Źle przemyślany firmowy upominek może narazić obdarowanego na dodatkowe koszty podatkowe. Co zrobić, aby tego uniknąć? Jak zaoszczędzić klientowi czy pracownikowi kłopotów z urzędem skarbowym? Jak rozliczyć taki wydatek?
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Cichy koniec G7
Jakub Müller
Wzlot i upadek agencji G7 to swoiste ostrzeżenie. Historia wybitnych kreacji, przez lata podziwianych przez całą branżę, ale i niebezpieczne uzależnienie od jednego, hojnego klienta.
Espresso
Sylwia Chada dyrektorem w Epic Makers
A mogłeś kupić mieszkanie – reklamy dewelopera hitem Internetu (wideo)
Rusza trzecia edycja Papaya Young Directors – konkursu dla młodych reżyserów
Play sponsorem drugiej własnej produkcji Player.pl
Citylight, który mierzy temperaturę przechodniów (wideo)
Personalia
2.11.2016
Aleksandra Janowska-Wojtulewicz – z Plej do San Markos
Wydarzenia
8.06.2016 - 9.06.2016
X Forum IAB – Customer Experience
19.10.2016 - 20.10.2016
Retail Channels 360° Forum
13.10.2016 - 14.10.2016
Marketing Progress IV: Nowa rola marketingu
25.10.2016
I ♥ Marketingmarketing internetowy dla MŚP
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail