Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.09.2017
Udają się te bojkoty, które nie są nazywane bojkotami

Jeśli ktoś wzywa do bojkotu, a nawet w badaniach klienci deklarują, że się przyłączą, to jest mało prawdopodobne, że cokolwiek rzeczywiście się stanie. Ale nie jest dobrze, kiedy do bojkotu marki, o której w danej chwili źle się mówi, włączają się inne firmy, nie mając na to jakiegokolwiek racjonalnego uzasadnienia.

Kryzys Tigera podsumowuje Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR. W rozmowie z Jackiem Szlakiem mówi także o fake newsach, edukacji medialnej i dojrzałości polskiego konsumenta.
Artykuły
TRENDY
Bawełniana Polska Walcząca
Mateusz Lubczański
Są na T-shirtach, bluzach i powoli przenoszą się na odzieżowe dodatki. Symbole patriotyczne wciąż zyskują na popularności w branży mody. Sprzedają się świetnie, ale czy się nie dewaluują?
BADANIA MARKETINGOWE
Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?
Konrad Siwiński, Maria Woźnicka
W ciągu ostatnich dni dyskusje o formie i możliwościach polskich piłkarzy zagościły w niejednym domu. Czy Lewandowski będzie królem strzelców? Czy Kapustka stanie się naszym nowym narodowym bohaterem? Takie chwile budują jedność i silne poczucie narodowej tożsamości. Badania TNS Polska wskazują, że polskość nie dotyczy jedynie sportu i symboli narodowych, lecz jest też silnym trendem konsumenckim.
BADANIA MARKETINGOWE
Dobre, bo polskie?
Marek Szymula
Winiary, Wedel, Tymbark i wiele innych – Polacy są bardzo przywiązani do tradycyjnych polskich marek. Nie jest dla nich istotne nawet to, że ich właścicielami nie są już polskie firmy, tylko międzynarodowe koncerny. Z wolna zagorzałych zwolenników zyskują też marki młode, powstałe w ciągu ostatnich lat.
MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patrioci ruszają na zakupy
Kamil Kaszowski
Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej mogło się wydawać, że odwoływanie się do wartości patriotycznych czy narodowych odejdzie do lamusa i zostanie zastąpione bardziej uniwersalistycznymi hasłami. Ostatnio jednak promowanie marek z nawiązaniem do patriotyzmu potencjalnych nabywców zdarza się coraz częściej.
MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC
Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?
Robert Stępowski
Wizerunek Polski doznaje uszczerbku, ale nie tak bardzo, jak nam się wydaje. Bez wątpienia w tym roku będziemy w stanie go odbudować.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Krótkie życie Lenina – najkrótsza kampania Heyah
Jacek Szlak
To była najkrótsza kampania telewizyjna ostatnich lat. Zgodnie z deklaracją firmy trwała od 3 do 7 stycznia. Rewolucja Heyah trafiła na wyjątkowe siły kontrrewolucyjne. Jej taczanka z Leninem została bardzo głośno ostrzelana i błyskawicznie wywrócona, przez co marka pozostała głęboko w stepie.
Espresso
18. konkurs Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Rzeczpospolita = rzecz wspólna”
Rośnie patriotyzm konsumencki Polaków. Jeśli zrozumiesz ten trend, zwiększysz sprzedaż
Powstał manifest „Marka dla Polski” [aktualizacja]
Polska ze strategią promocji marki
Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)
„Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata” – kampania Fundacji Dorastaj z Nami
Staropolanka i Red is Bad z limitowaną edycją wody
„Rozgrzewamy polskie serca” – Fundacja PGNiG i szczypiorniści o żołnierzach wyklętych
Co może orzeł? – inauguracja kampanii GW i Trójki w Dniu Flagi (wideo)
Lidl promuje zagraniczne marki jako polskie – uważa Klub Jagielloński i pisze do UOKiK
Patriotyzm konsumencki coraz silniejszy. W przyszłości obejmie nowe kategorie produktowe
Nowe zalecenia dotyczące marki Polska
Polacy wybrali logo Polski
Polska ma nowe logo i kontynuuje kampanię w międzynarodowych stacjach TV (wideo)
Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada Reklamy
Ojczyźnie można oddać serce, ale także wątrobę, trzustkę albo nerkę – spot Dawcy.pl
Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola Marksa
„Poczuj dumę” – piłkarze ręczni w kampanii Surge Polonia
W poszukiwaniu flagowych polskich produktów
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail