Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży piękna
Mateusz Lubczański
Rossmann to jeden z największych marketingowych sukcesów ostatnich lat. Kiedyś sięgał głównie po reklamę telewizyjną, teraz także nawiązuje współpracę z twórcami z YouTube. Jest wydawcą miesięcznika, ale też właścicielem jednej z najczęściej ściąganych aplikacji mobilnych. Balansuje między wyrazistością marki a zachowaniem jej masowego charakteru.
KAMPANIE REKLAMOWE OBSŁUGA KLIENTA
Efekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedaży
Grzegorz Koczor
EOY – End of The Year – to jeden z najważniejszych momentów w kalendarzu sprzedażowym. Najtrudniejszy i jednocześnie najwdzięczniejszy okres dla reklamy. Wszyscy związani z działami sprzedaży i marketingu głowią się, jak wykorzystać ten czas – zaplanować i wdrożyć dobrą okolicznościową akcję.
Espresso
Burger King odsyłał klientów do McDonald’s
„Kumple się liczą” – czyli BeamUp wygryzie Rulona i Drobnego z „Rodziny Oddano”
„Święty Mikołaj też jest z Finlandii” – kampania marki Euroloan
„Siekiera w domu musi być” – Marian Dziędziel w kampanii antysmogowej
W grudniu 10. edycja Crash Mondays
Provident Polska ponownie wybrał Isobar
Uchwały SAR. Marcin Gaworski w radzie nadzorczej
Wild Turkey i Matthew McConaughey przekazali 4,5 tys. indyków mieszkańcom Lawrenceburga
Spot francuskiej kampanii Yves Rocher oburzył polskich internautów
Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwań
Wspólna oferta TVN i ITI Neovision z kampanią wizerunkową
„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produkty
USP Zdrowie oraz Mastercard dołączają do IAA Polska
Personalia
24.11.2017
Nowa dyrektor ds. PR i komunikacji w polskim oddziale firmy Jysk
24.11.2017
Maciej Czech awansuje w MullenLowe MediaHub
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail