Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców
Mateusz Lubczański
Millenialsi dorastali wraz z influencerami oraz ze strachem przed przegapieniem czegoś istotnego w cyfrowym świecie. Generacja Z szuka wolniejszego tempa i prawdziwych opinii. Znajduje je na Reddicie, który z miejsca oskarżanego o bycie wylęgarnią internetowego hejtu staje się ulubioną platformą globalnych marek. Ale szybki wzrost powoduje też problemy.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Artykuł powstał we współpracy z IQS
Świat Młodych – portret pokolenia na fali zmian
Redakcja
Pokolenie Z, wchodzące w dorosłość w epicentrum globalnych kryzysów – pandemii, wojny w Ukrainie, galopującej inflacji i rewolucji AI – jest niczym soczewka, przez którą możemy obserwować przyszłość. Choć przedstawiciele tej generacji są nieustannie obserwowani, analizowani i oceniani, ich świat wymyka się prostym etykietom. Ich rzeczywistość nie jest spójnym obrazem. Przypomina raczej mozaikę lub kalejdoskop, w którym pozornie sprzeczne elementy, jak potrzeba stabilizacji i chęć młodzieńczego wyszalenia się, łączą się w dynamiczną, fascynującą całość. Badanie „Świat Młodych”, realizowane przez agencję IQS od ponad dwudziestu lat, w swojej siódmej edycji uchwyciło te głębokie zmiany.
Espresso
Jak pokolenia wydają pieniądze? – raport Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”
Douglas z międzynarodową kampanią „Welcome to Beautiful” 
Już 16 października webinar „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
Ruszył europejski konkurs #Campaign4Good
Antyradio zachęca w kampanii do „Jazdy z gwiazdami”
Agencja PR Inspiration wygrała przetarg Systemu Kaucyjnego Zwrotka
Aldi wybiera agencję do realizacji kampanii gazetkowych
Kampania T-Mobile przeciw hejtowi z Dawidem Podsiadłą i Sexedpl
Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Nowi klienci InPost płacą mniej: 25% rabatu na Abonament dla firm i pełna przejrzystość kosztów
„Pasja nie zna ograniczeń” – kampania fundacji Avalon o sporcie osób z niepełnosprawnościami
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami
„Miałam ci ja pieczeń” – wystartowała sentymentalna kampania oleju Kujawskiego
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.10.2025
Maciej Bernacki nowym performance strategy leadem w Foap
15.10.2025
Łukasz Skalik nowym creative directorem w PromoTraffic
15.10.2025
Tomasz Gadziński dołączył do MediaPlus jako business & AI transformation director
15.10.2025
Marek Żołędziowski dołącza do zarządu DistrictOrg Inc. – spółki rozwijającej globalną platformę CampusAI
15.10.2025
Stowarzyszenie Agencji Public Relations wybrało nową Radę Stowarzyszenia na kadencję 2025–2027
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
16.10.2025
Szkolenie online „Jak skutecznie pozyskiwać dane o konsumentach?”
23.10.2025
Fashion_PL Conference 2025
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
16.10.2025
Webinar: „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
21.10.2025
Audio Branding Minds – meetup o dźwięku w marketingu
23.10.2025
III Forum Jakości Danych
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.