Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
25.09.2022
To ludzi chcemy słuchać w dzisiejszych czasach. A nie marek, które bywają puste

Marketing w funduszach venture capital jest obecnie na poziomie z lat 90 XX w. Fundusze wykorzystują najprostsze metody, bezrefleksyjnie kopiują konkurencję. Nie prowadzą ewaluacji działań, w komunikacji skupiają się tylko na swoich sukcesach. To największy błąd.

O tym, jak robić marketing w start-upach, dlaczego rośnie znaczenie komunikacji w VC, a jednocześnie brakuje na nią pieniędzy, oraz czy napisanie książki się opłaca – rozmawiamy z Szymonem Janiakiem, współzałożycielem funduszu Czysta.3 VC.
Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb – wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga profilowanie, dostępne dziś także w programach lojalnościowych. Jak korzystać z niego zgodnie z prawem?
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE KONKURSY REKLAMOWE
Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik
W naszej branży tak to już jest, że lubimy się nagradzać. Oczywiście nie jest tak, że w innych branżach nie ma konkursów, np. na producenta płytek łazienkowych roku. Są, i to w podziale na łazienkowe, tarasowe i gres. Albo że nie ma nagród dla producentów aparatów fotograficznych*. Jednak u nas jest tego jakby trochę więcej.
Espresso
Marka E.Wedel podjęła współpracę z właścicielem marki Minionki
Fritz-kola z muralem w Warszawie. Kampania „Dobro nigdy nie śpi”
Pojedynek influencerów, czyli 5. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual
Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska – badania społeczne pod własną banderą
Marka odzieży sportowej Hummel atakuje mundial w Katarze i projektuje koszulki z niewidocznym logo
Borys Szyc wrzucił post z instrukcją od reklamodawcy. Wiral w sieci
Materiał Partnera
Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022
„E-commerce w Polsce 2022” – raport Gemiusa, PBI i IAB
Conor McGregor w kampanii reklamowej XTB
Klarna rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.09.2022
Anna Rajewska i Dagmara Berka-Kochańska awansują i poszerzają działy w Endorfina Events
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
13.10.2022
Salesforce Live Warsaw 2022
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
12.10.2022 - 14.10.2022
Konferencja #LinkedinLocalVirtual
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.