Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?
Krzysztof Koczorowski
Niedawno zadzwoniła do mnie niedoszła klientka – właścicielka dużej firmy produkcyjnej, która jakiś czas temu nie zdecydowała się na skorzystanie z usług prowadzonego przeze mnie studia. Po długiej rozmowie i otrzymaniu oferty nie podjęła współpracy. Wewnętrzny zespół marketingu postanowił sam zmierzyć się z zaprojektowaniem nazw nowej kolekcji produktów.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?
Katarzyna Lisaniewicz
Google uruchomiło w Polsce nowy Tryb AI – przełomową funkcję wyszukiwarki. Działa ona jak inteligentny czat i generuje pełne, rozbudowane odpowiedzi na pytania użytkowników. Co to zmieni dla marketerów, branży e-commerce i dla samych użytkowników?
Espresso
Znamy nagrodzonych w konkursie Effie Awards Poland 2025
„Mała książka – wielki człowiek” – nowa odsłona kampanii Instytutu Książki
Tyskie ponownie uruchamia świąteczny pociąg – „Kolej przejść na Ty”
Szymon Majewski w kampanii PKO BP promującej inwestowanie
61% Polaków czeka na promocje – wskazuje badanie Allegro towarzyszące startowi Black Weeks 2025
Ruszyła kampania Banków Spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców
Świąteczny spot Plusa – „Magia świąt leci światłowodem”
Miko Marczyk i Łukasz Zakrzewski sprawdzają Škodę na zamarzniętym jeziorze
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna? – powraca konferencja „Influencer is not an idea”
Polkomtel z zarzutami prezesa UOKiK za nieprawidłowości w ofercie na kartę
Digital Network przejmuje Braughman Group Media Outdoor
Provident w nowej kampanii zaprasza na nową ulicę Finansową
Heineken zachęca do przeniesienia spotkań grup online do świata rzeczywistego
Wojciech Sokół i Michał Pazdan w kampanii reklamowej STS Clubu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.11.2025
Paulina Kozyra wzmacnia zespół IAB Polska. Obejmie stanowisko dyrektora ds. strategii i rozwoju sprzedaży szkoleń
3.11.2025
Zmiana w zarządzaniu w Biurze Reklamy RASP – odchodzi Mariusz Wąsiński
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
20.11.2025
Meetup 404: Future of Marketing
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
13.11.2025
Konferencja „Influencer is not an idea”
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.